טיפול בעששת

כמעט כולנו נסבול יום אחד מעששת, הפה שלנו הוא מקום מצוין לחיידקים לשגשג בו הם מקבלים את כל התנאים המושלמים לחיות חיים מלאים. חיידקים נהנים מהאוכל שאנו אוכלים בעיקר מסוכר המאפשר להם להתיישב בשן ולאט לאט ליצור בה חור.

בשלב הראשון כאשר נוצר החור סביר להניח שעדיין לא נרגיש כאב, אך בשלב שהחור מתחיל להגיע לאזור העצבים אז נתחיל לחוות כאב לא נעים. כאבי שיניים נחשבים ללא נעימים במיוחד ומעבר לכאב הנוראי חשוב להבין עששת עלולה להוות סכנה של ממש לגרום להשלכות חמורות אם לא מטפלים בה בזמן וכמו שצריך. טיפול בעששת במרפאה של ד"ר ודים הוא מומלץ ביותר מקצועי שירותי ואדיב.

סתימות בשיניים

כאמור חשוב מאוד לטפל בעששת והדרך לעשות זאת היא על ידי סתימות בשיניים, רופא השיניים ינקה את העששת מתוך השן ויפתר ממנה לחלוטין, הוא עושה בעזרת מקדחים מיוחדים המשולבים במים כדי למנוע התחממות מיותרת של השן ואזור הקדיחה. ישנה חשיבות אדירה לשמירת השיניים גם לאחר הטיפול הסרת העששת וסתימת החור. חשוב מאוד להמשיך להקפיד ולצחצח שיניים מספר פעמים ביום וכן חשוב לבצע את פעולת הצחצוח באופן נכון ויעיל. אתם תמיד יכולים לקבל הסבר מרופא השיניים שלכם לגבי צחצוח שיניים נכון.

כאשר אנו סובלים מכאב שיניים חשוב לנו לטפל בזה כמה שיותר מהר, אנו מרגישים לחוצים ורק רוצים שהכאב יחלוף. אם זאת חשוב לבחור ברופא שיניים שתקבלו ממנו שירות נעים ואדיב במיוחד בזמן כאב שירות טוב עוזר לנו להירגע ולעבור את הטיפול על הצד הטוב ביותר.

טיפול בדלקת חניכיים

בכל ארוחה שאנו אוכלים אנו צוברים שיירי מזון הנדבקים לנו באזור החניכיים הצוברים חיידקים רבים וגורמים לנו לדלקות חניכיים. בשלבים הראשונים נתחיל להרגיש נפיחות קלה ואולי קצת אדמומיות באזור הפגוע, כמו כן אחד הסממנים של דלקות חניכיים תהיה דימום בעת צחצוח השיניים.

כבר בשלבים אלה חשוב מאוד לטפל בדלקות, חוסר טיפול בדלקת חניכיים עלול לגרום לבעיות קשות ביותר בחלל הפה. טיפול בדלקת חניכיים במרפאה של ד"ר ודים הינו טיפול מומלץ ביותר לסובלים מדלקות חניכיים בכל שלב של המחלה.

לחיוך מושלם השאירו פרטים: